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https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=4093986#post4093986
 

Cita

 

Development Report #3
The new Ka50 3D cockpit model is already at the texturing stage. Remember, this will be a free enhancement for existing Black Shark owners. In mid 2020 we plan to release a brand new external model along with certain new weapons and avionics systems with even greater cockpit enhancements. The product will also come with new missions, mission functionalities and gameplay. This module will be named Black Shark 3 and will be available at a substantial discount for existing Black Shark 2 owners and at full price for new users. Enjoy the screenshots below.

Other Development Updates which might be of interest:
F/A-18C Hornet: the team is focused on the completion of the AGM-62 Walleye, updating the Harpoon, implementing dynamic launch zones / release points for JDAMs and JSOWs and Pre-Briefed mode for the AGM-88 HARM. The Team are working on completing and improving the current weapons prior to moving on to new systems such as the SLAM and SLAM-ER. TWS and enhanced radar modes will follow.
P-47D: A lot of work is being put into the external model that includes the landing gear, landing gear doors, intercooler and oil cooler flaps, landing flaps and creating realistic paint schemes. The cockpit is coming along well with remaining work mostly on the lighting and cockpit-view pilot model. The team are tuning the flight model, power plant and systems.
Supercarrier: the model is 95% complete with deck crew animations progressing well. This week we made good progress on the holdback bar animations and general scripting of launch operations. We’ve also made good progress on the LSO platform which offers an exceptional level of detail and functionality. For the early access launch, we plan 14 aircraft spawn locations.
Mi-24: UV mapping of the pilot’s cockpit is almost done and then we will spend about a month working on the animations and textures. The flight model is near 80% complete.
Integrated Voice Chat: We are now in the final stretch of rolling out the test version. We’ve added a minimize command, volume options, mic options, and bug fixes. Following the initial release, we will implement the creation of rooms.
New Effects: We are currently working on missile flame and smoke enhancements as well as new tracer art. This should deliver a new level of realism to exhaust flames based on motor and fuel type.
Dynamic Campaign: We now have a basic test version that works within DCS World to evaluate the real-time strategy element of the system. We are using this to debug the system. In parallel, work is now underway on the UI interface and the AI machine learning code. This is complex and is receiving a lot of focus at the moment.
Our new ‘secret’ terrain is coming along very well. We hope to be releasing screens shots soon...

 

 

KA-50: La cabina en estado de texturización. Esto será una mejora gratutita para los posedores del BS2. Un nuevo modelo externo vendrá a mediados de 2020 con nuevas armas, nuevos sistemas y mejoras en la cabina, nuevas misiones, nueva funcionalidad y sistema de juego. Este modulo se le llamará Black Shark 3 y habrá un descuento sustancial para los poseedores de BS2. 

F/A-18C Hornet: estan centrados en completar la funcionalidad del AGM-62 Walleye, actualizar el Harpoon, implementar las zonas de lanzamiento dinamico / puntos de lanzamiento de las JDAM / JSOW y el modo de lanzamiento definido en briefing del AGM-88 HARM. Se quiere completar el armamento actual antes de moverse a nuevos sistemas como el SLAM y SLAM/ER. El TWS y los modos de radar mejorados vendrán despues.

P-47: Estan centrados en el modelo externo, tanto en el tren de aterrizaje, puertas del tren, flaps del intercambiador de aceite e intercooler, y crear pieles realistas. La cabina progresa bien, quedando las luces y el modelo del piloto, tambien se trabaja en el modelo de vuelo, la planta de potencia y los sistemas.

SuperPortaviones: el modelo está al 95% completo con la tripulación de cubierta progresando adecuadamente, se han hecho progresos en la barra de bloqueo y en las instrucciones de la operación de catapulta, tambien se progresa en el puesto del LSO, que ofrece un nivel excepcional de detalle y funcionalidad. Se planea para el lanzamiento anticipado, tener 14 puestos de parking.

Mi-24: Los mapas UV de la cabina y se espera dedicar un mes para el texturizado y las animaciones. El modelo de vuelo está al 80%.

Sistema de Chat integrado (VioP): En la fase final de integración de la versión de prueba, Se ha añadido un comando de minimización, volumen, microfono y bugs, Siguiendo el lanzamiento inicial, se crearán las salas de chats.

Nuevos efectos: Actualmente estamos trabajando en la mejora de la llama de misiles y el humo, así como en el nuevo arte de trazado, Esto debería ofrecer un nuevo nivel de realismo para las llamas del escape según el motor y el tipo de combustible.

Campaña dinámica: Se dispone de una versión de prueba básica que funciona dentro de DCS World para evaluar el elemento de estrategia en tiempo real del sistema. Estamos usando esto para depurar el sistema. Paralelamente, ahora se está trabajando en la interfaz de la interfaz de usuario y el código de aprendizaje automático de AI. Esto es complejo y está recibiendo mucha atención en este momento.

El nuevo "mapa" secreto progresa, y se espera poner pantallas pronto.

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